.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه خراسان



*مشرق مدعي شد:

سيدحسن خميني در اعتراض به ترکيب مهمانان عبدا... نوري به ويژه حضور چهره هاي ساختارشکن مراسم افطار را نيمه تمام ترک کرد.

*پارسينه مدعي شد:

دفتر آيت ا... بهجت در پاسخ به سوالي در خصوص صحت و سقم شايعاتي که طي چند سال اخير از قول آيت ا... بهجت نسبت به دکتر احمدي نژاد منتشر شده بود، آن ها را تکذيب کرد.

«فردا» نوشت:

با وجود اعلام خبر مناظره در برنامه «ديروز امروز فردا» درباره مواضع رئيس دفتر رئيس جمهور، حضور حميد رسايي نماينده حامي دولت در مجلس در اين برنامه به عنوان منتقد مشايي و حضور جوانفکر مديرعامل ايرنا و مشاور رئيس جمهور به عنوان مدافع، انتظارات را برآورده نساخت.

جهان نوشت:

جامعه اسلامي مهندسين در نامه اي به رئيس جمهور که به زودي تسليم دفتر وي مي شود، نسبت به سخنان اسفنديار رحيم مشايي اعتراض کرد.

*تابناک مدعي شد

اميرحسين مروي مدير مسئول روزنامه در شرف انتشار «ملت ما» در پاسخ به اين سوال که محسن رضايي با اين روزنامه چه ارتباطي دارد گفت: اين موضوع را همزمان با ارائه توضيحات پيرامون انتشار روزنامه اعلام خواهيم کرد.

عصر ايران نوشت:

احمدي نژاد رئيس جمهور در گفت وگو با شبکه خبري پرس تي وي اظهار داشت که زن ايراني محکوم به سنگسار با وجود درخواست برزيل به اين کشور فرستاده نخواهد شد. وي تاکيد کرد: در نهايت، قاضي وجود دارد و قضات هم مستقل هستند اما من (در اين باره) با رئيس قوه قضاييه صحبت کردم و قوه قضاييه هم با اين موضوع (فرستادن زن ايراني محکوم به سنگسار به برزيل) موافق نيست.

جهان مدعي شد:

اخيرا ميرحسين موسوي با کروبي ديدار داشته است که در آن ديدار ضمن انتقاد شديد از مديريت آيت ا... هاشمي در جنگ مي گويد: همه مي دانند که يکي از علل ناکارآمدي جنگ نحوه اداره شخص هاشمي و اشتباهاتش بود که نمي توانست جنگ را به خوبي اداره کند.

جوان آنلاين مدعي شد:

اخبار به دست آمده از ورود ترياک هاي چيني به کشورمان و فروش آن در برخي استان ها حکايت دارد. به تازگي نوعي ترياک چيني در بسته بندي شبيه سيگار وارد کشور شده است.

خبر آنلاين نوشت:

حشمت ا... فلاحت پيشه نماينده اسلام آباد غرب با تاکيد بر اين که لازمه حکومت داري تاخير و تعديل اختلافات است و نه تسويه آن، اظهار کرد: مشکل امروز کشور مديريت است و نه سياست. وي افزود:نقاط مشترک لازمه جذب حداکثري و اغماض نسبت به نقص ها و اختلافات لازمه دفع حداقلي است. جاي تعجب دارد که عده اي با تفسير افراطي اين اصل، از رهبري انقلاب پيشي گرفته اند. اين در حالي است که تاريخ سياسي ايران نشان مي دهد اين مملکت بيش از حد از افراط و تفريط آسيب ديده است. امروز مردم ايران از اين دو جريان خسته اند.

جهان مدعي شد:

حجت الاسلام احمد پناهيان طي سخنراني در جمع مردم در جوار امامزاده ابراهيم قم، ضمن انتقاد از عملکرد دولت در بحث مذاکره با آمريکا، نسبت به طرح مجدد بحث مذاکره با آمريکا هشدار داد و گفت: اگر يک قدم ديگر براي مذاکره با آمريکا برداريد کفن پوش ها جلو مي آيند.

جهان مدعي شد:

به تازگي «س.م» يکي از اطرافيان سيدحسن خميني با سفرهاي مکرر به قم و دفاتر مراجع عظام آنان را براي گفت وگو و ارتباط و دلجويي از وي تشويق مي کند. در همين حال بي توجهي سيدحسن خميني به تحرکات جريان فتنه باعث ناراحتي آن ها شده است. فرد مذکور در دفاتر مراجع زمينه گفت وگوي تلفني آنان با سيدحسن خميني را فراهم مي کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.